2014. május 12., hétfő

Sixx

Sziasztok !

Nagyjából négy éve vagyok a rock és metal szerelmese és ez már így is marad, míg a halál el nem választ.
Egy éve vagyok viszont intenzív glam függő és fanatikus Mötley rajongó . A nagy változást az életembe a Mötley Crüe Decade of decadence albuma hozta és a könyvük, a Dirt. Azóta ők a legnagyobb rockbanda számomra és Nikki Sixx is a legnagyobb mester kategóriát erősíti nálam. Talán ő volt rám a legnagyobb hatással . Sőt, biztos !
Mikor megismertem Vukot egyből jóba lettünk és nagyon jól esett, hogy egyből rám gondolt ország hódító terveinek megvalósításában egyik szárnysegédként. Szóval beálltam én is a csatasorba, a szent célért! 
Szóval előre magyar glammerek! Itt az ideje, hogy megismerjenek minket ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése