2014. május 25., vasárnap

(Beut) Lora

Sziasztok!


Ha hiszitek ha nem nagyon sokáig nem szerettem a zenét. Adam Lambert volt az,  aki megszeretett velem. Nagyon sok dolgot megtanított az élettel kapcsolatban, a személyiségem nagy részét neki köszönhetem. Adamben is van egy enyhe glames vonulat. Mikor kezdtem elváln egy kicsit az énekestől belecsöppen a rock bámulatos világába, miatta a glam volt az, amit megszerettem és megkedveltem. Azóta nem "glambert"-nek mondom magam, hanem glammer-nek.
Mikor megismertem Vukot engem is elkapott az amit képvisel. A glamnek a magyarok között is élnie kell!
nem lenne olyan ember, aki ezért harcol a stílus halálra lenne ítélve.
Én szereztem a blogot, én töltöm majd fel a cikkeket, interjúkat, kritikákat stb, a bejegyzés végén pedig mindig megtaláljátok majd, hogy az adott ki írta. A jövőben operatőr vagy rendező szeretnék lenni, amiben nagyon sokat segít az iskolám, ahol megtanítják a filmezés apró kis rejtelmeit. Videoklippeket szeretnék majd csinálni magyar glam bandákkal, ezzel is népszerűsíteni a stílust, hiszen minél többen vagyunk annál jobb, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése