2014. május 8., csütörtök

Vuk

Sziasztok!

Vuk vagyok, a Magyar Glam Rockerek Közössége alapítója. Jó pár évvel ezelőtt a Heroinnaplók olvasása után szerettem bele a glam stílusba. Elkezdtem ezt az irányzatot követni és azóta is tart a szerelem. A gond akkor kezdődött, amikor rájöttem, hogy itthon egyáltalán nem divat és elég magányosnak éreztem magam. Persze ez nem csoda, hiszen akárhányszor azt mondtam, hogy glamrocker vagyok, csak hülyén néztek rám
az emberek és nem tudták hová tenni. Ezért úgy döntöttem, hogy kerül amibe kerül, összefogom a Magyarországon élő Glammereket egy nagy közösséggé és kiharcolom, hogy kis hazánkban is elég figyelmet kapjanak a glam zenekarok és követőik. 
Őszintén? Ez az életem célja. Így az oldal mellett egy rádióműsort is vezetek, a Rockvilág Online Rockrádiónál, Glamblokk címen. Ez minden szombaton hattól nyolcig hallható. 
Természetesen nem egyedül harcolok a nemes ügyért, ebben segítségemre van még jó pár ember, akik szintén be fognak mutatkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése